Scouts

Wat zijn scouts?
Scouts zijn in de leeftijd van 11 tot 15 jaar, waar de mogelijkheden rondom Scouting oneindig zijn. Je kunt er bijvoorbeeld creatief kamperen, zelf je tent opzetten, voor je eigen groepje eten koken of bij het kampvuur leuke liederen zingen. Ook doen de Gidsen aan sport en uiteraard mode.
Verder wordt er veel aandacht besteed aan de natuur en leren de Scouts om te gaan met kaart en kompas en pionieren.

Bijeenkomst:
Zaterdagmorgen
Start Tijd: 10:30 uur
Eind tijd: 13:00 uur

Iets voor jou?

Ben jij tussen de 11 en 15 jaar en heb je zin in actie? Meld je dan aan en beleef uitdagende avonturen bij de Scouts en beleef hier samen met je nieuwe vriendinnen supergave dingen. Leer pionieren, ga op zomer- kamp, kook op je eigen kampvuurtje en ontdek de wereld om je heen!
Je mag eerst 3x proefdraaien.